Musik - en dikt jag tänker skriva direkt här på bloggen!

Här kommer alltså en dikt som jag slänge ihop på just den här bloggen när jag kom på hur jävla viktig musik är!

Kom igen, snälla du, sjung en sång
Den behöver inte alls vara lång
Låt mig bara att söka hopp, lärdom och tröst
Hos dina rytmiska toner och din härliga röst
Sjung en av alla glada och sorgliga visor
Eller om kärlek, hat eller orättvisor

Gör mina tankar och känslor till vacker poesi
Och låt mig växa som människa i takt till din melodi
Med hjälp av din musik så kan jag på nytt
kunna komma ihåg ett minne som flytt
Och fly från denna världen vi lever i
Snälla, sjung en till melodi


Sådär, det var den dikten det!

THA ÄÄÄNNNDDDIIIIDOOODDEEEENNNNN!!!!!


Kommentarer
Postat av: ...

Vackert, som musik ungefär. fortsätt dikta

2009-10-18 @ 19:57:47
Postat av: 1

vem har skrivit dikten?

2009-10-18 @ 22:39:48
Postat av: Änder (inte ander under falskt namn, hur kan du ens misstänka det)

Det är den underbara och vackra och trevliga marcus andersson som skrivit det där, ander tror jag han kallas - singel är han också... det kan man inte förstå, med tanke på hur perfekt han är!



Alla tjejer borde pröva att dejta honom! He goes all the way on the first date!

2009-10-18 @ 22:55:44
Postat av: Ander

lägg märke till att dikten är chapad som en pokemonboll!!!!!!

2009-10-18 @ 23:02:10
Postat av: Pertan

Det är det som gör dikten bra ;)

2009-10-19 @ 23:19:28
URL: http://annorlundarandoms.blogg.se/
Postat av: fannnnann

nice ander;D

2009-10-20 @ 16:39:33
URL: http://fannygrahn.blogg.se/
Postat av: .

Väldigt fint faktiskt... =)

2009-10-22 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0