AAAAAAAH!!!!!!!!!!!!

3 dagar kvar till det smäller, 3 dagar kvar till det som jag, rickie, nicke å pertan har peppat till aslänge, 3 FAKKING dagar till kvällen då jag kommer sitta i ett hörn hulkandes och spyendes i nervositet och ångra att jag beställde pistolen jag hade tänkt skjuta mig själv med för att jag var så nervös ifrån utlandet eftersom den var lite billigare än om jag skulle beställa den här i Sverige för om jag hade beställt den från ett företag här i Sverige hade jag haft pistolen i min hand och kunnat dämpa min nervositet med att sätta en kula i huvet!

..ooj... vilken lång mening... hade jag försökt säga det där hade jag garanterat hamnat på akuten med akut syrebrist...

Hursomhelst, ni fattar inte hur nervös jag är, mina känslor för den där kvällen går som en berg-och-dalbana, eller för att göra en ännu bättre jämförelse, som pertanders bloggstatistik.. om ni inte fattar..låt mig demonstrera...



Exakt sådär ser det ut, ibland är jag astaggad å bah "OOOH VI KOMMER ÄGA FETT!!! ALLA KOMMER ÄLSKA OSS! VI KOMMER FÅ SKRIVA AUTOGRAFER PÅ BRÖST!!!! OCH BLI KÄNDA Å FÅ SPELA ÖVERALLT!!!" Å ibland är jag mer realistisk å tänker... "fuck.. vi är extremt överhypade... folk som hör oss för första gången kommer att bli jättebesvikna å vi kommer förstöra deras kväll" och just nu; kan man säga att det är ander som skriver i mina känslors pertander.blogg.se, eller så kan man säga att jag är som Niklas...

Jag har nu nött några låtar i skallen typ 15 ggr på raken för att vara säker på att jag kan texten men jag blir inte ett dugg lugnare för det, asså jag vill bara att ni ska få veta att när ni går in på söder fredag kl 22 så gör ni det med livet som insats, för så fort någon slutar hoppa så kommer jag att sluta sjunga och med gråten i halsen fråga: "varför dansar du inte? är vi inte nog roliga, förlåt, det var inte meningen att såra dig, jag ska nu ta och trycka på den här knappen så att hela den här lokalen och alla i den försvinner så att ingen kommer att kunna komma ihåg den här dåliga konserten... förlåt..." 

Jag hoppas verkligen att ni kommer på fredag =) hejdå!


Kommentarer
Postat av: mackan

här hade jag egentligen förberett och börjat skriva något jätte roligt men eftersom DU!..JA JUST DUU, MARCUS ANDERSSON KÄNN DIG TRÄFFAD! stressade mig så mycket på MSN så kommer denna tråkiga komentar istället! Men jag måste erkänna att trots detta så kommer jag infinna mig som psykiskt stöd alternativ självmordsverktyg (om du nu föredrar det) på Fredag! Peaace!

2009-09-08 @ 22:52:13
Postat av: Ander

Kan du vara mer specifik, det finns 485 träffar bara när man söker på Marcus Andersson på hitta.se (skrev hitta och inte eniro för att vi har spons av hitta, YEAH!)

2009-09-08 @ 23:00:25
Postat av: f..ffaaa....faaannn....faaaaannyyy

chilla ander, det kmr bli asbra så länge ni har kul:D:D:D:D:D:D wihoo det ska iaf bli kul att se er:D

2009-09-08 @ 23:17:28
Postat av: Pertan

FEEDBACK!!!

2009-09-08 @ 23:26:14
URL: http://annorlundarandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0