En hyllningstext till freddan å arre!

Fredrik Lundberg och Aron Östman, jag ska fatta mig kort och undvika bögvibbar i detta blogginlägg så att jag kan titta tillbaka på det här om flera år och inte behöva tänka "hmm... var jag verkligen bög redan som tonåring"... aja here it comes! (Skriver det såhär sent så att jag imorrn kan skylla på att jag var trött och förvirrad, som jag också är, faktiskt.. så börjar jag ångra mig redan... men jag har redan skrivit "aja here it comes!" så)

Freddan å Arre, nu har vi efter 9 år i samma klass gått skiljda vägar, efter 9 år av snack om brudar och klottrande i varandras böcker och tillsägningar av lärare har det tagit slut, å jag insåg inte hur viktiga ni var förnst nu några veckor senare! Ni stod på fullt allvar för 70% av att jag lyckades vara så bra i skolan - och nej jag cheatade inte av allt dom skrev era idioter - det var för att dom lyckades göra allting kul! För vi kunde jobba/snacka/jobba/snacka/jobba/snacka precis som jag ville ha det! (om det inte var så att ni ville ha det så och att jag förstörde för er ber jag om ursäkt...) Jag har fan allvarliga problem att inte bryta ihop på lektionerna för att jag inte har arre som säger "kallt, men också ballt" å freddan som snackar om vad han ska göra när läraren går ut ur klassrummet.

Å jag ska även ta upp att ända sedan jag gick i lågstadiet och när jag fick hänga med er som var dom "coola" i klassen har jag varit asnöjd över att vara era kompisar konstant! Det är asfet känsla att få vara med er ;D

Och nu när jag är klar vill jag bara som sagt pointera att jag är hetro, jag gillar bröst så att säga. Och om det nu kommer fram att ni aldrig har varit min kompis och att ni bara utnyttjat mig för att jag har en schjysst altan så kommer jag inom kort kasta mig framför en bil (förhoppningsvis blir det en stillastående bil så att jag bara skrapar mig litegrann, men man vet aldrig!)

HEJDÅ!!

(denna skulle egentligen vara på pertander men den sidan laggade sönder så sorry nicke :S)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fredrik & Arons apgodisar!!!!!!!!

har receptet liggandes bredvid mig här! :D

2009-09-02 @ 23:49:52
Postat av: ander

OOH! klassiker!!! mina rånnougathavrepuffar blev inte samma succe </3

2009-09-02 @ 23:56:44
Postat av: pertan

King inlägg! :D MER AV DETTA BÖGERI :D:D:D::D:D

2009-09-03 @ 00:30:58
URL: http://annorlundarandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0