OMGOMGOMGOMGOMGOMG

Annorlunda Randoms har officellt gått vidare till distriktsfinal i Rockkarusellen! Den äger rum den 24e April på Hamnmagasinet i Umeå (Kan vara nån helt annanstans nån helt annan gång med tanke på att jag aldrig har lyckats skriva rätt, stay tuned!), och Ander har som ni alla vet lovat att käka en 10 av 10stark chilifrukt i finalen! (Det ska tilläggas att 7 av 10pepparn han åt senast resulterade i stora sår i munnen, så ingen lär bli besviken!)

Kom jättegärna och rösta på oss om ni inte har/har något liv så kanske vi kommer till riksfinal i Uppsala!



PS.

"Det finns ingen lag som säger att man måste betala för att åka buss, det är bara att hoppa på!" - Otto


Kommentarer
Postat av: Marreee

GRATTIS POJKAR !

2010-04-12 @ 17:56:16
URL: http://mariaastrom.devote.se
Postat av: Denise

Aaaaaaaaaaaaaaaaah grattis!!!! :D guuud vad kul! jag önskar jag kunde komma och kolla på er men min plånbok är lite tom...

2010-04-13 @ 19:19:32
URL: http://thebestyearofmylife.devote.se
Postat av: stort fan ... 666 \m/

jag såg er på hamnis! A.C.A.B. är bäst ni borde göra så man kan ladda hem den eller nått jag vill ha den på min mp33333, NI ÄR GRYMMA!

2010-04-25 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0