VI HAR EN FRÅGA!!!!!!!

Efter att ha trippat på alldeles för mycket mat ifrån grill'N (väldigt gott dock) så kom vi fram till den perfekta spelningsidén!
Vi tänker nämligen köra en nakenspelning! Och ja ni läste rätt! Inte lättkläddspelning, inte bar-överkroppsspelning, inte ens naken-på-det-symboliska-sättet-att-vi-blottar-vårat-inre-och-är-oss-själva-utan-allt-spår-spelning. Utan att vi spelar utan en enda tråd på kroppen! och inte heller publiken!

Nu tänker ni säkert: Vänta, nakenspelning? - har Niklas hoppat av bandet eller? Men så är inte fallet, vi bryr oss inte bara om vad han säger eller gör! Hans vilda protester om att detta är fel och hemskt når bara döva öron! Vems huvud som han håller mot med pistolen spelar ingen roll! Vi tänker göra detta! Men endast med nog stort stöd! Eller... vi ska ta upp detta igen när vi kommit över grill'N!

Därför undrar jag nu, VILKA är på att se/medverka i en nakenspelning? :O SKRIV ERA SVAR I KOMMENTARENA GÄRNA MED MOTIVERING!!!!!

Kommentarer
Postat av: schönis

jag och klas är sugna:)

2010-02-18 @ 23:37:22
Postat av: mackman

om schönis är naken vill inte jag! skulle bli en sån pinsam jämförelse....

2010-02-19 @ 08:42:06
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHHAHAhahhahahahahhaha

2010-02-19 @ 15:53:58
Postat av: Ander

Inser ni hur woodstock det skulle vara!!! Jimi Henrix skulle vakna till liv för att komma!

2010-02-20 @ 00:27:10
Postat av: Anonym

en bra idé, tyvärr tror jag inte att ni skulle få med så mycket brudar, och ett rum fullt med hoppande nakna killar skulle väl bli lite gay? MEEEN jag dömmer inte:) haahh good luck;):D

2010-02-21 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0