Inser ni

Inser ni alla att jag satt med det där "Info om bandet"-Inlägget (alltså det här http://annorlundarandoms.blogg.se/2009/august/anders-forsta-inlagg-ddddddd-nej.html ) i flera timmar å det enda jag har fått är 4 kommentarer där man antingen är asstolt för att man orkar läsa skiten eller klagomål på allt möjligt!

Inser ni hur hårt det tar i hjärtat att det jag la ner min själ i det inlägget för att försöka komma igen i humorbloggväg efter att ha emat sönder på pertander och inte ens få en enda positiv kommentar! Inte ens konstruktiv kritik!!!!!!!!!!!!

Inser ni att laktris smakar skit!

Inser ni att vi haft läsarrekord idag?

Inser ni hur mycket jag älskar er för det!!!!!

Inser ni att av dom där 69 personerna har över 50 inte röstat :O

Inser ni att jag vill skrika "Damn you!" å hötta med näven åt er personligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0